Its Me

Its Me

Monday, September 20, 2010

YEAR 1996

1+9+9+6 = 8..why?..Awal tahun 1996, aku terpaksa telan kesemua kenangan manis dan pahit ku semasa berada di bandar Kuda Laut,Miri.Kawan2 yang sepejuangan dengan ku semasa sekolah di Sk No.4 Subis,Miri aku tinggalkan dengan begitu saja tanpa pengetahuan...Namun,24jam sebelum hari "Perpindahan",kawan2 ku dan Guruku yang tersayang yang kini dah berumah tangga..membuat Surprise..Jurita Farewell...OMG!! Sedihnya...kenangan manis yang kami bina bersama selama 1 tahun lebih, terkubur selamanya..Oh! Kawan lamaku..dimanakah anda semua berada sekarang??adakah anda semua masih sihat seperti dulu??..Namun, persoalan itu hanya mainan pikiran saja..Just A Dream..
Pada 13 Februari 1996, aku pertama kali menjejakkan kaki di sekolah baru..SK Kampung Baru Bintulu.Aku mendapat sambutan yang baik ketika itu..tapi kawan2 baru ku seperti "alien" bagi ku ketika itu..Ish2..Bermula pada hari tersebut aku mendapat kenangan manis yang kedua aku terpaksa tinggalkan dan yang lama aku lupakan sementara.

No comments:

Post a Comment